Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 16 maart 2011

dinsdag lentedag

Gisteren was het zo'n prachtige dag,
dat ik niet aan het bloggen toe ben gekomen.

Mijn man en ik hebben een fijn motorritje gemaakt, op een terrasje een "bakske"
koffie gedronken, en wat gewandeld.


Gisteravond nog wel wat geknutselt, maar het is nog niet af....
Vandaag gaan we weer vrolijk verder.
Vanmorgen was de wind tijdens onze wandeling best fris, zal vandaag wel geen terrasjesweer worden.


4 opmerkingen:

  1. Hallo Daatje,
    Hoe kom je toch op deze "nickname"?
    Ja, het was heerlijk weer gisteren. Wij hebben ook lekker gewandeld en bij "De Pont" aan de maas bij Zaltbommel iets fris gedronken, maar wel binnen achter glas...door de wind was het te koud om op het terras te gaan zitten.
    Als je een volgend berichtje plaatst hoop ik te zien wat je met de laden hebt gemaakt....dus tot de volgende "blik".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello,
    Ja, de boog kan niet altijd gespannen zijn, af en toe moeten we ook genieten van andere dingen in het leven. En daar heb je goed gebruik van gemaakt. Ben echter ook al benieuwd wat je volgend projectje wordt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Daatje,
    Via Karen haar blog bij jou terecht gekomen.
    Ik zie dat je heel creatief bent en van alles maakt. Ik hoop dan ook nog een hoop leuke dingen bij je te zien.
    Leuk een man met een motor. Mijn man heeft wel een motor gehad, maar durft nu niet meer. Je werkt in de zorg las ik. Wat doe je voor werk? Ik heb ook in de zorg gewerkt.
    Momenteel heb ik een hoop spullen op mijn blog staan die ik aan het verkopen ben. Daarna ga ik weer aan de slag met kaartjes, albums en lay-outs maken.
    Succes met de computer en geen mappen van je man verwijderen.
    Hartelijke groetjes Lida
    p.s. Ben volger geworden en kom nog weleens langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo daatje, ja het was ook lekker weer en dan moet je het hiervan nemen.
    maar nog op je vraag antwoord tegen, die sketch heb ik niet zelf bedacht die is van de challenge priscilla styles die elke week plaats vind.
    maar je kan die sketch gewoon gebruiken hoor, je mag het rustig kopiƩren.
    er staan er wel meer op mijn blog.
    en anders op http://priscillastyles.blogspot.com kijken

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!