Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 29 maart 2011

Hoera..

Vandaag een kaartje gemaakt met behulp van een sketch van
de blog van alles met en over kleuren met Derwents



ik heb papier van Marianne Design gebruikt,
gemat op blauw karton,
basiskaart is van wit linnenstructuur
het stempelafdrukje ingekleurd met Derwent en opgesierd met wat stickles
met de Olbatang wat bloemetjes gestanst, in het hartje een hotfixsteentje geplaatst.
De ovalen heb ik gestanst met de stans van Nellie Snellen en Nestabilities


de sketch


Ik vind het een fris verjaardagskaartje geworden

7 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi,

    Hij is hartstikke leuk! Mooie combinatie al dat blauw.

    groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje daatje.
    leuk dat je dezelfde lint terug laat komen.
    en mooi ingekleurd maar wat wil je met een schilderes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartje
    leuk dat je lint terug laat komen
    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een pachtig fris kaartje, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje,leuk met elkaar gecombineerd...
    Ook ik ben volger van jou geworden!!

    groetjes Gerja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart zeg!!! Mooie kleurcombinatie. Je maakt verder ook leuke creaties dus ben volger van je geworden!!!

    Grt Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje zeg. Leuk dat je de schets gedraaid hebt. Ook leuk dat je meedoet bij Derwents!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!