Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 18 mei 2011

prachtige ruil.....

Het huwelijkskaartje is afgeleverd,
de kennis van de kennis was er erg blij mee!
Zo blij dat ik van haar een zelfgebreit  kralentasje heb gekregen,
van antieke kraaltjes....
Nou, je begrijpt dat ik er helemaal van onder de indruk ben......
Ik mocht ook  in haar "hobbyplaatsje" kijken hoe zij deze kralentasjes maakt,
ze heeft haar wanden er bijna meebehangen... zoveel heeft ze er al gemaakt...
... en mooi.....zo moooi.....
prachtige tafereeltjes maakt ze met het kralenbreien,
het is al een oude techniek, vanuit de vijftiende eeuw.
Ik ben dus zeer verguld met mijn verkregen tasje!

Mooi he?

Groetjes van Daatje

3 opmerkingen:

  1. daar zal je zeker heel blij mee zijn gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tasje, kan me voorstellen dat je daar blij mee bent.
    Wat had je de laatste keren leuke dingen gemaakt, je trouwkaart...en je zakdoekdoosje, prachtig is die geworden. Nou, ik zou zeggen...ga zo door, dan kan ik nog meer moois bewonderen.
    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow daatje die is prachtig daar mag je zeker trots op zijn.
    heel mooi gemaakt geef dat maar door.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!