Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 29 mei 2011

race-weekend

vanavond weer thuisgekomen,
het was een leuk weekend,
goed naar ons zin gehad!
Het was een behoorlijk eindje rijden,
vanuit het westen van Brabant naar het Westfriese Winkel.
Waaien dat het deed..!!!!
ook was het niet wolkenloos...

Ondanks dat,
 heerlijk geslapen in ons busje
 en weer fit uit het bedje gekomen...



De training was om 10:30 uur en verliep goed



de eerste manche was om 13:30 uur
 mijn man was gelijk de koploper...
maar helaas brak het pookje van de versnelling
dus die manche heeft hij voortijdig moeten stoppen..


een pookje geleend bij een mederacer,
onder de motor gemonteerd
en op naar de tweede manche
deze begon om 16:00 uur
opnieuw was mijn man de koploper
en heeft deze manche glansrijk gewonnen...

Ik ben weer helemaal trots op mijn 'raceheld'!


"RACEPRULLEKE" heeft goed d'r best gedaan!!!


Hier mag ik de MALANCA,
aan de gang houden





Tijdens de pauze was er een interview met
Wil Hartog,
beter bekend als "de witte reus"
in de jaren zeventig



 en dit was zijn motorfiets van toen.....


Toen we huiswaarts keerden,
kwam de zon tevoorschijn,
en kwamen we weer rustig terug
 in ons Brabantse land
Groetjes van Daatje








3 opmerkingen:

  1. nou daatje ben blij dat raceprulleke haar best heeft gedaan.
    proficiat en mooie foto's.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martha,
    Dat zou ik nou ook wel eens willen doen.....racen.
    Doe bijna niets anders.....race met de was naar buiten en als die droog is kan ik weer naar binnen racen.......LOL.
    Geniet vandaag van de ☼ en freubelssssssssse. Misschien nog meer van die "geluks"prullekes ☺☺☺......ze werken.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad...
    En al die berichtjes van mij, ik liep natuurlijk helemaal achter, had heel wat gemist...
    Wist gisteren gewoon niet wat ik doen moest, nu ik niet meer hoef te borduren haha.
    groetjes Gerja.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!