Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 21 juni 2011

doosje voor.....

weer een opdracht gekregen,
een doosje gemaakt,
met als bestemming opbergen van inlegkruisjes
het komt in een zwart/witte badkamer,
vandaar deze kleurkeuze....

Mijn man zag de humor van dit projectje wel in
en had er steeds in wandelgangen een opmerking over....
de zwarte doos......mooi projectje Daatje... pffft......
en wanneer gaat tie weg......

Ik heb  met veel plezier dit doosje gemaakt,
was wel even gereken,
ik kwam niet goed uit met de maat....
maar het is me gelukt!



de voorkant

de achterkant
 
detail bloem

Werkbeschrijving:
* snij kaartkarton in de volgende maat 30x18cm
* ril alle kanten op 6cm
* snij de zijkantjes  in tot de rillijnen  
* vouw en lijm het doosje in elkaar
* de binnenkant van het doosje heb ik verstevigd met extra kaartkarton
* dit bekleedt met zwart kaartkarton
* de achterkant van het doosje heb ik hoger gehouden, 12 cm
* ook weer dubbel bekleedt
* de buitenkant heb ik bekleedt met zwart kaartkarton en dessinpapier
* daarna opgepimpt

ik hoop dat het een beetje duidelijk is deze beschrijving,
anders mail je maar even voor een beschrijving

gebruikt materiaal:
* wit kaartkarton 30x30cm
* zwart kaartkarton  a4
zwart glitterpapier voor de vogeltjes en hoekjesstans
* dessinpapier uit een blocje van ?
* zwart lint
* mal van MD vogeltjes
* hoekjesmal van Nellie Snellen
* bloem gemaakt van tule en een parelknoop
* zwarte hotfixsteentjes, hartjes bloempjes
* dubbelzijdig tape

Morgen het doosje afleveren,
ben benieuwd of het in de smaak valt,
bij mijn man dus niet....

Groetjes van Daatje


5 opmerkingen:

  1. Hallo Martha,
    ☺☺☺ Ik "hoor" het je man zeggen.....LOL. Ik heb er hier ook zo eentje rondlopen.....hihihi, maar het is je toch gelukt om er een heel MOOI doosje voor te maken......en wat zeg jij dan.....lekker puhhhhhhh.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou daatje, je man kan dan wel dit allemaal zeggen, maar jij hebt een mooi doosje gemaakt.
    het zal heus wel in de smaak vallen, want je papier is ook heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, mannen zien daar het nut niet zo van in, "vrouwendingen" he? Misschien wil je man stiekem eigenlijk ook wel een
    doosje :)? Maar dan voor schroefjes en boutjes of zo. Mijn man zegt de laatste tijd alleen maar hmm als ik een kaart laat zien, heb ik ook veel aan...
    Ik vind je doosje hartstikke goed gelukt, erg mooi!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat die mannen maar praten, wij weten wel beter...
    Mooi doosje hoor!!!

    gr Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het doosje op zich vind ik mooi,
    maar de kleurencombi is niet mijn stijl,
    sorry dames!
    Groetjes van de man van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!