Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 7 juni 2011

groeten uit...

gisteren lekker zitten knutselen aan een kaartje,
we gaan strakjes een "bakske" doen bij vrienden,
komen we niet met lege handen aan,
in de kaart zitten mercireepjes...



Gebruikt materiaal:
* basiskaart linnenstructuurpapier,
* tweede laag andere kleur linnenstructuurpapier,
* dessinpapier van blocje action,
* stempel,
* distressinkt, brushed corduroy,
* kant,
* lint,
* pons MS,
* bloemenmal van MD,
* nestabilitie label van spellbinders
* tule,
* plaatje van internet,
* splitpennetjes
* naaimachine
* lijm,
* tape,
* gluedots

Fijne dag voor iedereen!
Groetjes van Daatje

3 opmerkingen:

  1. nou zo mag jij ook wel bij mij op de koffie komen, wat mooi zeg!!!

    groetjes Gerja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Rotterdam staat de koffie ook klaar hoor.
    Wat een leuk idee om zoiets te maken.
    En nogmaals bedankt voor je plaatje wat je heb gemailt naar me. IK had al een email gestuurd naar je.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmmmmmmmmm je mag bij ons ook wel op de koffie komen daatje, dat ziet er mooi en lekker uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!