Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 26 juli 2011

dagje vakantie...met als doel.....

vandaag naar Limburg geweest,
zodra je daar bent is het vakantie...
prachtige heuvels, korenvelden, ongerepte natuur
en veel mooie dorpjes met boerderijen
en huizen met grote binnenplaatsen
treintje in het dal beneden bij Simpelveld

Saartje en ik in het korenveld
Onze reis vanuit het westen van Brabant,
naar Limburg had wel een doel!
We hebben een motor gekocht,
een motor voor mij!
JA... JA... JA...
Ik heb motorrijles,
dus er moet ook een motor komen!


de eerste zit
Daarna zijn we via een toeristische route huiswaarts gegaan,
nog een wandeling gemaakt
en een picknic gehouden op een verlaten zandweggetje,
het was lekker relaxt!


boerenkool met worst.. lekker!

even knuffelen

lief he?!



Rond  20.00 uur waren we weer thuis,
een heerlijk dagje vakantie!

Mijn YAMAHA VIRAGO

Groetjes van Daatje
-----------------------------------------------------

5 opmerkingen:

  1. heee dat ziet er gaaaaaf uit daatje.
    wat een mooie motor en hele mooie foto's.
    nu nog je rijbewijs en scheuren maar.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ik weet nog mijn eerste vakantie in Simpelveld, met tranen in mijn ogen weer huiswaarts vertrokken..
    Maar jullie hebben er zeker een mooi dagje van gemaakt en een mooi motor op de koop toe...
    Las in eerste instantie virago verkeerd....oeps haha
    Maar zeg, heb jij dan ook nog tijd om motor te rijden, pfff..

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....wat ben jij stoer!! Ik hoop dat je veel veilige kilometers gaat rijden.
    En Limburg, dat is toch zo mooi he, als je die heuvels ziet, krijg je inderdaad meteen een vakantiegevoel.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie motor Daatje;
    ik zie jou daar dus wel mee rondrijden hoor.....! Mooi is'tie zeker. Is wel een leuke dag geweest met Saartje erbij.
    Succes met je motorrijlessen op je Yamaha Virago!
    Doei Toos.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!