Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 2 augustus 2011

dagje Zandvoort...

op maandag 01-08-2011
naar de zee, broodjes en koekjes mee?
nee nee nee...
Broodjes en koekjes hadden we wel mee....

Het doel was naar het cirquit van Zandvoort!
Mijn man heeft een dag vrij rijden gedaan,
via de SAM (Stichting Aanvullende Motorsport),
waar mijn man lid van is.
in alle vroegte zijn we vertrokken,
zonnetje was nog maar amper op...


Rond 7.30 uur waren we gearriveerd,
mooi plekje gezocht, motor uitgeladen
naar de keuring ,inschrijving, nummerverandering
en ontvangen van een transponder
(meetinstrument voor de  gereden ronden)


Aprillia RS 125cc


bewijs van deelneming


nieuw nummer i,pv. 47

Hij heeft 4 sessies gereden,
het was even wennen aan de baan,
maar hij heeft er wel van genoten!

even wachten...

klaar voor de start...



daar gaat tie...

in de Tarzanbocht...
Het was een gezellige dag,
mooi verjaarskadootje voor mij,
want ik was jarig,
mijn man had de boel een beetje versiert
hieper de piep...
Met ballonnen kwamen ze mij feliciteren
gezelligheid...

saartje was ook mee....
Rond 17:00 uur gingen we weer huiswaarts,
het was een fijne spannende dag,
met veel gezelligheid!
Groetjes van Daatje

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag is dit geweest voor je...en natuurlijk nog even op de valreep...Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daatje

    Ik heb je blog bekeken,en wat een gezelligheid je blog.
    Ik kon de verleiding niet weerstaan.
    Dus ben gelijk volger geworden van je blog.
    Zal je blog geregeld bezoeken.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daatje,

    GEFELICITEERD!!!!!! Je hebt het nu al weer achter de rug. Maar zo te lezen heb je wel een leuke dag gehad, het was ook heerlijk weer! Wel fijn he, zo'n dag buiten.
    Maar eh...wat denk je, ga jij op een dag ook op deze baan?
    Nou, groetjes maar weer.

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!