Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 6 augustus 2011

kraamvisite

bij ons in de straat is een kindje geboren,
het is een meisje, Guusje,
zusje van Robin, Renee en Floor.
Vanmorgen zijn we op kraambezoek geweest,
mooi zo een klein kindje, wat een wonder,
alles erop en eraan, met een bosje donker haar,
we waren het over eens dat het een wondermooi kindje is!

Voor Guusje hadden we een piepklein rose jurkje met legging,
sokjes en een knuffelbeertje gekocht.


cadeaudoosje voor Guusje
Voor de zusjes heb ik 3 doosjes gemaakt met daarin een knuffelbeertje en smarties.
De meisjes gingen er gelijk mee spelen



Het was leuk en gezellig....

Groetjes van Daatje

3 opmerkingen:

  1. Hoi Daatje,

    Oeps...heb je mijn geheim geraden? M'n grote neus??? Tja...ik heb het niet makkelijk, hihi.
    Wat heb je de meisjes verwend zeg, de doosjes zien er prachtig uit! Ik vind ze hartstikke mooi.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martha,
    Ik moet hier wat "schade" in gaan halen.
    Allereerst nog Van ♥-e Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat het een hele leuke dag is geweest.....zo samen op de racebaan.
    En je hebt 4 PRACHTIGE doosjes gemaakt. De al wat "oudere" kinderen worden nogal eens vergeten, want de aandacht gaat vaak naar moeder en kind. Jij hebt ook aan de andere kinderen gedacht.....SUPER.
    Nog een fijne avond en ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daatje

    Wat lief he zo'n klein onschuldig hoopie,en als ze dan zo'n lekker vol koppie haar hebben echt geweldig.
    Je heb de kindertjes lekker verwend.
    Voor Guusje een lief rose jurkje.
    Echt leuk wat je voor de drie andere kinderen mee gebracht heb.
    Dat zullen ze zeker leuk hebben gevonden.
    Morgen een hele fijne zondag.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!