Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 30 september 2011

de uitslag....

Allereerst wil ik iedereen die mij een lief berichtje heeft gegeven,
heel hartelijk bedanken, het voelt heel warm!
Ik heb er veel aan!

Wat de uitslag betreft,
deze is niet goed,
met andere woorden,
ik heb borstkanker.
Het positieve in dit is wel,
dat het in een vroeg stadium ontdekt is!
Het betekend dat ik een borstbesparende operatie
ga krijgen, het knobbeltje wordt verwijderd,
net als de dichtsbijzijnde lymfeklier,
dit wordt weer onderzocht en naar aanleiding van die uitslag,
wordt het verdere traject behandeld en besproken.
ik krijg hoe dan ook na de operatie wel een sessie van bestralingen.

Jullie zijn weer even op de hoogte,
wanneer de operatie zal gaan gebeuren,
weet ik nog niet precies,
zal binnen nu en een week of twee zijn.
Ik houd jullie op de hoogte!
Ik blijf ook kijken in Blogland,
want ik ga echt niet in de put zitten!

Groetjes van Daatje en tot snel!

10 opmerkingen:

  1. Komt toch hard aan denk ik, kan mij er geen voorstelling van maken..
    Maar dat de wereld even stilstaat kan ik mij wel voorstellen.
    Mooi dat jezelf zo positief bent in gesteld en hoop dan ook dat het weer helemaal goed komt!!
    Ik blijf het volgen en wens jullie heel veel sterkte toe!!

    Warme groet van Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daatje.

    Wat vind ik dit naar voor je.
    Ik leef echt met je mee.
    Bij deze wens ik je heel veel sterkte met de operatie en wat er verder moet gebeuren.
    Probeer de moed er in te houden.
    Al is het soms moeilijk.
    Nogmaals heel veel sterkte met alles.


    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja eigenlijk weet ik niet eens wat ik moet schrijven, je zegt zelf al dat je alles positief wilt bekijken en dat vind ik heel knap van je.
    Ik wil jou en je man heel veel kracht en terkte toewensen.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo daatje, dat is inderdaad geen goed nieuws meid.
    het enigste is dat ze er vroeg bij zijn.
    hopelijk valt de bestraling en de operatie mee.
    ik wens je in ieder geval heel veel sterkte de komende tijd.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopi Daatje
    Dat is best heel wat, weet ook niet goed wat ik kan zeggen om het minder erg te maken.
    Zet er je schouders onder samen met je man en kom gezond uit de strijd dat wens ik je toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daatje, ook ik wens je veel sterkte de komende tijd! Blijf vooral positief dat help veel!!
    Sucses!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo daatje wat een nare berichten ik hoop van harte dat je de moed er in zal houden heel veel sterkte toegewenst gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje....Daatje toch, wat een naar bericht.
    Je hele leven op z'n kop. Probeer moed te blijven houden en probeer te blijven geloven in jezelf. Makkelijk gezegd he? Wens jullie heel veel sterkte en kracht toe! In gedachten ben ik bij jullie.

    liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daatje

    Dit valt inderdaad allemaal niet mee
    Ik zit zelf nog in het traject ,bij mij is begin febr dit ondekt
    Ik heb al het hele traject doorlopen ,ongeveer 5 weken geleden me laatst chemo gehad
    je positieve instelling dat doet al heel goed
    Blijf dit volhouden
    het komt echt allemaal weer goed
    Ik wens je heeeeel veeeel sterkte en moed voor jou en voor je gezin

    gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Daatje

    Wat erger voor je maar ook de rest je gezin. Wens jou en de rest de gezin heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!