Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 15 september 2011

rose doosje...

weer een doosje,
als voorbeeld voor het knutselclubje,
deze kan ook tijdens de open dag,
over 2 weken verkocht worden.




 Gebruikt materiaal:
* cremekleurig linnenstructuurpapier,
* rose dessinpaier van een blocje  van Andrea Jayne, pampered pets,
* shapeabilities,  rose creations en edgeabilities van Spellbinders,
* distressinkt, Victorian Velvet, voor de randjes en hoekstempeltjes
* pearlmaker pastelrose
* lijmpistool en dubbelzijdig tape

We hebben samen weer een fijne knutselmiddag gehad,
groetjes van Daatje en een fijne tijd!

7 opmerkingen:

  1. Hoi Daatje,

    Wat een leuk doosje is dit geworden.
    Mooi bewerkt.
    En een prachtige bloem zit erop de deksel.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig doosje daatje met heel mooi papier.
    je bloem en de hoeken zijn prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daatje

    Wat een leuke doos is het geworden.
    Heel mooi bewerkt.
    Echt schitterend gemaakt.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daatje dat ziet er prachtig uit,heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Daatje,

    Nu weet ik niet meer of ik al geschreven had dat ik je reisverslag weer zo leuk vond, was te lui om terug te kijken :). Je kantkloskaart is zoooo leuk en dit doosje, prachtig vind ik hem. Wat ik kan zien op de foto's werk je het ook erg mooi en precies af. Het ziet er beeldig uit. Tot de volgende x weer!

    liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daatje

    Wat een schattige doosje en prachtige kleuren ook.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!