Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 1 september 2011

speciaal doosje...

ja ja,
een heel speciaal doosje....
met een opschrijfblocje
om mooie en byzondere berichtjes in te schrijven...
we gaan er een fijn plekje voor zoeken......




nu nog blanco.....
detail roosje
Gebruikt materiaal
* linnenstructuurpapier, cremekleurig,
* dessinpapier, paperpad basic grey, hello luscious,
* memoblocje,
* lint, oudrose,
* cremekleurig organzalint, voor de roosjes,
* pareltjes voor in de roosjes,
* pearl maker, creme,
* pons van M.S.,
* dubbelzijdig tape,
* lijmpistool,

-----------------------------------------------

Voor het knutselclubje,
heb ik ook nog een kantenroos gemaakt,
het tweede randje is gemaakt van organzalint geregen op een draadje
het hartje is een oude oorbel die ik op een brocante markt
heb gekocht,
ben helemaal gek op dit soort markten,
er is altijd wel wat te snuffelen en te vinden,
mijn knopendoos is me zeer dankbaar....
en plaatjes zijn daar ook te kust en te keur...




Wij gaan een paar daagjes weg,
er is een race in Basse,
dat ligt vlakbij Meppel,
dus een eindje rijden.
Morgen gaan we rustig op pad en een beetje de buurt daar verkennen
dan  kan mijn man zaterdag relaxt meedoen.

Groetjes van Daatje,
fijne zonnige dagen en tot snel!

7 opmerkingen:

  1. WOW Daatje wat een lief doosje, prachtige en die bloem is schitterend. Mijn complimenten hoor.

    Een heel fijn weekend.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daatje,

    Dat ziet er erg mooi uit!!
    Leuk idee en mooi model.

    Jij vroeg wat kabinetformaat is.
    Dat is een kaart van 10.5 bij 21 cm.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Daatje

    Wat een mooi doosje om iets in te bewaren, maar ik vind het kanten roosje met de oorbel erop helemaal SUPER.

    Ik wens je een fijn weekend toe.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig doosje daatje en je bloemen heel mooi gemaakt.
    veel plezier met racen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Martha,
    Suc6 met racen en rennen. Ik blijf lekker waar ik ben en dat is voorlopig op je blog om te GENIETEN van dit PRACHITGE kaart-doosje ☺☺☺
    Ook de bloemen zijn SCHITTEREND.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daatje,

    Wauw...wat maak je toch mooie bloemen. En het doosje...heb je ook prachtig gemaakt.
    Fijne dagen...hopelijk brengt raceprulleke geluk? Ze mag wel mee, toch?

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Daatje

    Wat een prachtig doosje.
    Heel lief bewerkt.
    Schitterend mooi gemaakt.
    Een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!