Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 11 september 2011

terug van Croix...

we zijn erweer...
beetje moe en verreisd,
maar goed,
dat moeten we er maar voor over hebben!
Het waren leuke dagen
 en voor mijn man was het weer zeer leerzaam!



op het autocircuit in Croix,
is het evement

Rond 1900 uur kwamen we donderdagavond  aan,
eerst even wat eten
en een beetje rondkijken,
hebben we  de buitentent aan de bus opgezet.

kijkje in ons "keukentje"....

.. en in de kast....
 Van lieverlee druppelden de andere rijders ook binnen,
altijd gezellig,
beetje bijkletsen
en wat koffiedrinken bij elkaar!

pas ik op de Laverda, van Martin...???
ja toch !!!!!!

wie wint....

Na een leuk potje scrabble zijn we op tijd gaan slapen. 


de Aprillia
rond 8:00 uur opgestaan en lekker ontbeten,
toen de Aprillia aan de bandenwarmers gezet

rennerskwartier
in de regen...

Het weer was nog niet zo goed,
dus mijn man heeft zijn regenoverall maar aangedaan



komt tie....
 Het was een natte boel,
voorzichtigheid was zeer geboden!!!
Gelukkig ging het goed!


vanaf het dak....geschoten...
 Eindelijk tussen de middag,
zo rond 1300 uur klaarde het weer op!
Mijn man besloot de wielen te verwisselen

van regenband naar.....

...gewone band
Vervolgens reed hij op gewone banden,
de andere manches,
met mooier weer!

foto van de racefotograaf...

met Jasper Iwema in 1 lijn rijden....

leuk  om te vertellen is,
dat de enige Nederlandse coureur in de Grand Prix 125 cc
( klik op zijn naam, dan kom je op zijn website)
hier ook trainde  deze dag,
en hij reed een paar keer
samen op met mijn man!

natuurlijk moet Jasper Iwema even op de kiek

Na 5 manches hield mijn man het voor gezien,
mocht ik de motor op de plaats gaan zetten

stoer.....

Saartje begroeten


let op.... wie kent dit????!!!!
We hebben eerst nog lekker gegeten,
na alles opgerumd te hebben
zijn we rond 19:00 uur weer huiswaarts gegaan


Groetjes van Daatje en tot snel maar weer!

7 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een leuk verslag van gemaakt, de foto's maken het weer helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HEERLIJK.....Martha is weer in blogland en dan heb ik weer een aantal mailtjes te lezen ☺☺☺ en dan een SUPER LEUK verslag.
    En de andere rijders druppelen binnen....dat kan ook niet anders met die regen.
    En schieten vanaf het dak.....gelukkig niet van het dak.
    Dan rond 13.00 uur klaarde het weer op.....je moet niet alles vertellen hoor ☺☺☺.
    En dan nog die laatste foto.....zo neemt je man je wel altijd overal mee naar toe en mag jij zelfs op de baan komen.
    Ga je nu weer een de freubel?
    Liefs Wilma
    PS de uitleg was heel erg duidelijk, maar ik vind het wel een raar systeem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heel mooi uit.
    Jammer aleen van de regen.
    En bedankt dat je het met ons wil delen.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je weer leuke plaatjes geschoten daatje, telkens lijkt het dat we er bij zijn we hebben niets gemist hahahaha.
    maar leuk dat je weer in blogland bent en bedankt voor je lieve reacties.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't ja nu ben ik een leek, maar bandenwarmers?? Oorwarmesrs ja, maar de banden, leg eens uit aub..
    Mooi verslag van weer een paar mooie dagen...
    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk verslag heb je er van gemaakt zo heb ik het idee of ik erbij bent geweest. En natuurlijk hebben julle er lekker van genoten ondanks het weer.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Daatje

    Leuk verhaal weer en ondanks het slechte weer toch genoten te zien aan de prachtige foto`s.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!