Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 20 september 2011

zeepgebeuren....

gisteravond,
met zeep aan het stoeien geweest...
Ik heb ergens op internet een werkbeschrijving gevonden
en daar ben ik mee bezig geweest.

lekker knoeien....
resultaat
Van de gemaakte zeepjes heb ik een hanger gemaakt,
de kralen heb ik verkregen
door het slopen van oude kettingen,
die ik heb gekocht op rommelmarkten.

zeephanger

Natuurlijk moet zo'n hanger verpakt in een doosje,
deze gelijk er maar bij gemaakt.


voorkant

deksel


Gebruikt materiaal,

Zeepvorm
*1 blok Dove zeep (100gram)
* 2 eetlepels water,
* rasp,
* olie,
* uitsteekvormpjes, vlindertjes
* bakpapier,
* deegroller

Zeephanger,
*zeepvormpjes,
*waxtouwtje
*kralen,
*bedeltjes
* strikjes

Doosje,
* linnenstructuurpapier, creme,
* dessinpapier van Eline babies
* hoekstempeltjes, met distressinkt, faded jeans,
* bloemponsjes en mallen van Nellie Snellen,
* Pearlmaker, pastelblauw,
* lijmpistool,dubbelzijdig tape

Groetjes van Daatje,
heb een fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Wow Daatje, dat ziet er SU-PER mooi uit. Geweldig!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat doe je zomaar even op 1 avondje???
    Pfff knap hoor!!!
    Maar vooral heel MOOI!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martha,
    Jij bent ook van alle markten thuis.....zelfs van de rommelmarkten.....hihihi.
    En ruikt het nu lekker in huis? Moet wel als je Dove gebruikt ☺☺☺
    Het doosje voor de PRACHTIGE zeephanger ziet er GEWELDIG uit.
    Is dit nu een nieuwe "verslaving"?
    Nog een fijne dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje zeg wat leuk!!!!
    Ik weet niet wat ik mooier vind de zeepketting of het doosje...allebei parels!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daatje

    Wat een pracht creatie.
    Echt schitterend mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk cadeautje is dit.
    Hartstikke leuk gemaakt.
    En een mooi doosje erbij.
    Prachtig geheel.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje...jij bent ook veelzijdig. Wat is dit superleuk, je hebt er ook een prachtige verpakking bij gemaakt. Het lijkt mij ook zo leuk, maar zo veel dingen lijken me leuk. Begin oktober ga ik een workshop volgen, sieraden maken van fietsbanden, ben erg benieuwd. Voorlopig houd ik het nog even bij papier.

    Liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dit is écht mooi, heel knap gedaan Daatje, zelf zeep maken, tjonge jonge.
    Van mij een dikke tien voor dit project

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat gaaaaaaaaf gemaakt daatje en heel leuk zo aan de ketting, jij bent ook van alle markten thuis.
    je doosje vind ik ook weer super en de foto's onder zien er fantastiche uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW wat een schattige zeepjes. Prachtige zeepketting en mooi doosje.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!