Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 27 september 2011

zorgelijk...

twee weken geleden,
heb ik meegedaan aan een borstonderzoek,
vorige week ben ik door mijn huisarts gebeld,
dat er "iets" gevonden is,
afgelopen donderdag kon ik terecht in het ziekenhuis te Breda,
voor een nieuwe mammagrafie, een echo en eventueel een punctie.
Het leek allemaal positief, er was wel "iets" gezien,
maar de radioloog en de arts waren wel positief.
Afgelopen maandag kreeg ik de uitslag,
die viel tegen,
er waren toch kwade cellen gesignaleerd.
Vandaag is er een biopsie gedaan, er is weefsel weggenomen
en daar krijg ik donderdag uitslag van.
Al met al een spannende tijd,
begrijpen jullie wel,
dus ik zal wel wat minder in blogland te vinden zijn.

Groetjes van Daatje
en tot snel!

12 opmerkingen:

  1. O lieve Daatje, hier schrik ik van. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen! Je bent in mijn gedachten.

    Veel liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O nee he Daatje hier krijg ik kippevel van.
    Ik zal aan je denken.
    Ik wens jou en je Man alle sterkte.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh meid toch wat een narigheid....
    Het is wel heel erg spannend allemaal zeg..ik ga heel hard voor jullie duimen en zal heel veel aan je denken!!!
    Sterkte allebei...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oo bah zeg..Ik ga heel hard voor je duimen hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daatje,

    Ohhh dit meen je niet.
    Ik zal voor je duimen dat alles goed is.
    Ik hoop dat je donderdag een goede uitslag krijgt.
    Ik denk aan je .

    Lieve groetjes en heel veel sterkte.
    Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat is schrikken, ik kreeg net vanmiddag bericht dat alles goed was en dan opeens het besef dat het dus ook heel anders kan...
    Ik wil jou en je man, heel, heel veel sterkte toewensen en hopelijk komt het allemaal weer goed!!
    lieve groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Martha,
    Al met al een spannende tijd.....zeg dat wel. Jeetje meis.....dit kan toch niet waar zijn. Ik zal aan je blijven denken en wens jou en je man heel veel sterkte toe in deze nare tijd.
    Op mijn blog heb ik een tag voor je staan, maar ik weet niet of je daar nu zin in hebt? Even goede blogvriendinnen hoor.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is schrikken Daatje, Ik wens jou en je gezin veel sterkte en posiviteit toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Daatje wat een naar bericht. Ik wens je heel veel sterkte toe, en hoop dat het goed mag komen!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel veel sterkte de komende tijd daatje, het lijkt me helemaal niet fijn om zo temoeten wachten dat is toch wel spannend.
    we zien je wel verschijnen als het weer gaat, ik geloof goed dat je hoofd hier nu niet bij staat, en dan nog bij mij lieve reactie neer zetten dank je wel.
    ook sterkte aan je man ik hoop dat het allemaal meevalt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Daatje

    Ben behoorlijk geschrokken van je berichtje. Wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen. Ga hard duimen voor een goede uitslag morgen en zou een kaarsje van je branden.

    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach meisje, wat een naar bericht zeg, ik hoop echt voor jou dat het nog allemaal goed mag komen.
    Ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat je vandaag een goede uitslag hebt gekregen.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!