Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 3 oktober 2011

mercikaartje

ik heb een kaartje gemaakt voor Mark,
van de Dagwinkel,
sinds 1 jaar hebben we een supermarkt in ons dorpje
en wat voor 1!
Geweldig daar ben je als klant echt koning!
Dus een merci is op z'n plaats!


voorkant

binnenkant met de reepjes
Gebruikt materiaal,
* grijs kaartkarton,
* dessinpapier van cart-us, Stylish,
* mallen van Nellie Snellen,
* distressinkt, pumice stone,
* organzalint,
* splitpennetjes,
* ijzeren plaatje,
* chocolade reepjes,

Mark was blij verrast!

Groetjes van Daatje

5 opmerkingen:

  1. prachtig merci doosje daaatje, ziet er heeeeeerlijk uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje en wat lief en attentvan jou Daatje, Ik kan me de reactie van Mark dan ook goed voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi doosje...ook echt voor een man, lekker stoer. Mooi afgewerkt!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Daatje

    Wat een lief gebaar van Je.
    Echt een heel leuk merci doosje voor een Man.
    Daar zal Mark heel blij mee zijn.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW Daatje wat een schitterend mercidoosje.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!