Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 20 december 2011

zeepketting

ik ben de afgelopen week bezig geweest,
met wat projectjes die nog waren blijven liggen,
waaronder natuurlijk de kerstkaartjes,
ik heb de rest van de kaartjes maar gekocht,
want ik kon er niet meer toe komen...
om erbij te maken...


Alles gaat nu toch veel langzamer,
ik ben zo snel moe,
mijn hoofd wil heel graag,
maar mijn lichaam doet nog niet zo goed mee.
Dat is dus de reden dat ik wat minder op mijn blog
en in blogland ben geweest,
maar ik heb geen reden tot klagen,
want het gaat best goed met me!

Voor melissa heb ik een zeepketting gemaakt.



Ik had nog een stuk zeep liggen,
van SABON, heerlijk ruikend,
uitgestoken met strikjesvormpjes,
opgepimpt met kraaltjes en strikjes
en zie hier het resultaat!

Melissa was er blij mee!
Groetjes van Daatje!
( nu ga ik in blogland jullie creaties bewonderen)

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi Daatje.....ooit.......als ik het kaarten maken zat ben of zo.
    Jammer dat ik er niet aan ruiken kan.
    Over divers gesproken, jij kan van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martha,
    Wat heb jij een PRACHTIGE zeepketting gemaakt en wat zal Melissa nu lekker ruiken ☺☺☺.
    En luister naar je lichaam.....moe is moe.....en bloggen is voor latere zorg.....jij komt op de eerste plaats.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MOOI, jammer dat ik het niet ruiken kan....

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit.
    Heb zoiets nog nooit gemaakt, maar zal vast lekker ruiken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daatje,

    Geweldig leuk deze zeepketting. Ik vind het knap van je dat je dit zo maakt, want je maakt ook zelf de vormen, toch? Wel fijn dat je weer wat kunt doen, al gaat het niet zo snel en makkelijk als je wilt. Neem lekker de tijd ervoor, rustig aan, het komt wel weer.

    liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is een prachtige zeepketting daatje,
    doe het maar rustig aan, het is al fijn dat je dit in ieder geval alweer kunt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!