Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 26 februari 2012

verwijzing 2

Allereerst wil ik iedereen die gereageerd heeft op 
"mijn aquarellen"hartelijk bedanken, 
zoveel warme en lieve reacties!
BEDANKT!!!

Nu heb ik deel 2  af en  ik verwijs dus
opnieuw naar "mijn aquarellen",
Ik bewaar deze aquarellen in een grote map
af en toe mag ik eens exposeren,
dan  komen ze weer tevoorschijn.

op deze manier kan ik iedereen laten meegenieten,
van mijn aquarellen



Groetjes van daatje!

1 opmerking:

  1. Hoi Martha,
    Je aquarellen zijn stuk voor stuk PRACHTIG. Tussen die 2 Hollandse zou ik niet kunnen kiezen ☺☺☺
    Enneh.....blijf maar verwijzen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!