Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 25 december 2012

bloempjes op steel

nu ik de Bowdabra heb gekregen,
 wil ik er wel alles uithalen,
wat mogelijk is!
ook bloemetjes in een strik verwerken,
de bloemetjes moeten dan wel een steeltje hebben,
bij deze....

uitgestanste en be-inkte bloempjes,
met binddraad


met behulp van de lijmpistool
de bloempjes in elkaar zetten,

ieniemini zijn ze,
maar ik vind ze niet onder doen voor de gekochte,
deze kan ik gebruiken op mijn projectjes,
je ziet ze vast wel langskomen

Groetjes van Daatje

6 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,

    Wat een leuk idee is dit van de bloemetjes die je zelf maakt...zien er schattig uit en...
    die Bowdabra is inderdaad heel handig in het gebruik...
    Wens je gezellige dagen, liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o dat heb je gaaf gemaakt Daatje.
    is niet van die andere te onderscheiden.
    super gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Daatje wat zijn ze ontzettend mooi geworden, ze zijn idd niet van echt te onderscheiden!

    Fijne dag nog vandaag.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Daatje .. geweldig die mooie kleine bloemetjes van je. Ik zit er met bewondering naar te kijken. Het zijn net de klaargekochte. Hoe heb je die gemaakt?

    Liefs, Kethy

    Alvast een heel goed, gezond en vooral creatief 2013 toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!