Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 9 december 2012

hetzelfde maar toch niet gelijk

een poosje geleden kreeg ik een opdracht
om 3 boekkaarten te maken,
dit is me weer gelukt,
ze zijn bijna hetzelfde maar toch niet helemaal,
zoek de verschillen....

voorkant
achterkant

voorkant
 binnenkant
voorkant
 binnenkant
 voorkant
binnenkant

* basispapier - cremekleurig linnenpersing
* dessinpapier - uit blokje van de Ac-tion,
bewerkt met distressinkt 
vintage photo, old paper en walnut stain, 
* foto's van internet,
* metalen ornamentjes en sierhoekjes
* verschillende kantjes en organzalint,
* bloemen gemaakt met verschillende Crealiesmalllen
* Martha Stewartpons,
* platina stickles

mijn  "klant" is tevreden over het resultaat!
ik dus ook!

Groetjes van Daatje





16 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige boekkaarten....echt heel erg mooi geworden.
    Leuk ook zo de oude foto voorop.

    Je creaties hiervoor zijn trouwens ook weer om te smullen, vooral het kastje voor je dochter, echt zoo mooi.

    Ook heel erg fijn dat je zo goed nieuws hebt gekregen, het zal denk ik altijd spannend blijven, maar je kan weer heerlijk relaxt genieten.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,'

    je boekkaarten zijn prachtig hoor..mooie oude foto..en prachtig afgewerkt...mijn grote complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je boek kaarten weer mooi geworden Daatje, zo secuur afgewerkt weer, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt Daatje, zo leuk om naar alle kunstwerken te kijken. Echt heel mooi...
    Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,

    Hele mooie boekkaarten zijn dit.
    Ik zie alleen verschillende kleuren en verschillende bloemetjes.
    Prachtig afgewerkt.
    Daar kun je trots op zijn.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwww super .!! wat mooi gemaakt en wat mooi van kleur. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige boekkaarten Daatje, heel erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende boekkaarten Daatje.
    helemaal geweldig.
    Nou ik zie dat al ander papier hebt gebruikt, en ander materiaal.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je boekkaarten!! Ik vind het altijd knap als je dezelfde dingen kunt maken. Ik hou ervan om altijd iets anders te maken. Wel fijn dat het andere kleuren zijn.Maar geweldig resultaat!! XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooooh, moooooi!!
    Die zijn wel erg leuk om te maken he, die boekkaarten. Je kunt er ook zo lekker een extra kadootje indoen, dan wordt het nog leuker om te geven.
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een prachtige boekkaarten heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn PRACHTIGE en verschillende boekkaartjes geworden Martha. PRACHTIG gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Daatje ... wat mooie boekkaarten heb je gemaakt. Het idee is steeds hetzelfde maar toch lijkt het weer heel anders. Heel erg mooi.

    Liefs, Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige boekkaarten heb je gemaakt, Martha.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!