Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 7 december 2012

kijkkastje voor JENET


met dit project,
ben ik wel even zoet geweest!
Nu is het klaar en mijn dochter heeft het 
al gekregen , dus nu kan ik het plaatsen


een theedoos opgepimpt


de vakjes bekleedt met MAYApapier,
de fotootjes erop genaaid,
de wanden met stempeltjes versiert



met allerlei kleine accesoires ingericht,
Jenet houdt van pumps, tasjes en make-up,
rechtsonder staat een heel klein make-up kistje,
daarboven een naaigereitje 


afgewerkt met kant


de buitenkant bekleedt met MAJA papier,
een lintje vastgelijmd,
wat bloemen met de CREALIES mal gemaakt,


de sierhoekjes zijn van CHEERY-LINN,
verguld met  brons E.P.,
een aantal bronzen ornamentjes maken het af


Mijn dochter was er superblij mee!
Dit is vast niet het laatste kastje wat ik heb gemaakt,
zo leuk om te doen!

Groetjes van Daatje


9 opmerkingen:

  1. Wow Daatje! Wat een prachtig stuk is dat geworden. Ik kan me inbeelden hoeveel werk je eraan hebt gehad. Maar die inspanning is niet voor niets geweest vermits het voor je dochter is. Daar doe je toch altijd iets extra voor hé.
    Prachtig hoor.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jonge jonge, wat leuk zeg!!
    Dar ben je idd erg druk mee geweest, maar het resultaat mag er zijn.
    SUPER mooi.
    Kan me voorstellen dat janet er blij mee is.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe ik deze meteen ook maar even...dit is toch wel een kunstwerkje geworden hoor, prachtig. Je hebt hem ook erg mooi afgewerkt, super!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,

    SUPER..het kijkkastje voor je dochter..wow..wat heel leuk bedacht..mijn complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oo wat heb je weer lekker zitten prutsen, helemaal mooi en gaaf gedaan Daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo , wat ziet dit er geweldig uit, grote klasse Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,

    Had dit even gemist, maar dit ziet er geweldig uit zeg.
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,
    Het kistje is een JUWEELTJE. Wat is er veel te zien ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jee o jee wat een werk heb je hierin gestoken. En het is een echte kijkdoos: je kijkt je ogen uit, zoveel is er te zien. Je kan zien dat je het met veel liefde gemaakt hebt. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!