Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 6 december 2012

van de SINT

op mijn werk is ook sinterklaasviering geweest,
ik heb dit doosje gemaakt voor een bewoonster


papier van de Action


in het doosje, het cadeautje,
een ketting


de roos zelfgemaakt,
van parelmoer papier,
de blaadjes zijn van een pons van Nelly Snellen


mal van Joycraft voor de hoeken,
alles bewerkt met distressinkt,
Picked Raspberry en Old Paper


ik ben er tevreden mee,
nu de bewoonster nog...
Groetjes van Daatje

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi doosje Daatje, het roosje vind ik schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,

    supermooi doosje en..de roos is prachtig...mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig doosje Daatje, die roos is echt heel mooi geworden.

    Nou ik weet zeker dat degene voor wie die is er heel blij mee zal zijn.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze roos mooi gemaakt ben er helemaal weg van.

    en Martha de Bowdraba heb ik weggelegd zie je wel verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan Daatje, en een mooie roos heb je gemaakt!
    Gr, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer super leuk uit Daatje, mooi roze :-). Nog van harte met Noah, aan de foto's te zien was het erg gezellig.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtig doosje Daatje, mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!