Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 13 december 2012

Verrassing, dubbelop .....

van de week bracht de post,
het volgende kerstkaartje,



gekregen van 
wat lief he!
Karin heel erg bedankt!!!

De tweede verrassing heb ik van mijn lief gekregen,

 een kerstreuzerad
 op het theekastje van mijn moeder

een klein kersttafereeltje gemaakt

gezellig deze tijd,
wij hebben geen kerstboom,
dit is dus een leuke oplossing

Nu ga ik even wat rondstruinen in BLOGLAND
Groetjes van Daatje

8 opmerkingen:

  1. Hoi Daatje,
    Wat een supermooie kaart heb je gekregen met stansjes erbij..en je kerstrad ziet er prachtig uit...mooi tafereel ...en de operatie, ik denk toch dat ik voor de ruggeprik zal gaan en..een pijnbloklade in mijn been...
    Heb nog tijd om er over te denken..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje je kerst tafreeltje ziet er erg gezellig uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn verrassingen toch leuk en in dit geval ook erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben blij dat je hem leuk vind Daatje.
    je hebt een mooi reuzenrad gekregen.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Martha wat is mijn theelichtje houder ontzettend mooi geworden dank je wel voor het voorbeeld ik ga er vast nog meer maken het was weer gezellig vanmiddag dank je voor het lekkers

    gr Sjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daatje,
    Fijn dat je zo verwend wordt. Mag toch wel zo af en toe. Geniet er maar van want het staat zo mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!