Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 20 februari 2013

vintage schudkaart

nog een schudkaart,
 nu met een vierkant raam,
kan ik de verschillen laten zien op het clubje,
maar natuurlijk ook,
omdat ik het zo'n leuk kaartje vind om te maken!


basis linnenpapier,
dessinpapier van Graphic45,
kraft papier,
venstermal van Nellie Snellen,
pons van Martha Stewart,
be-inkt kant,
ticket met tekst van internet,
stempelafdruk met fiets en tekst,
mica, glazen kraaltjes,
metalen sierhoekje en bloempje
alles be-inkt met distressinkt, Walnut Stain,


close-up van het schudgedeelte,





binnenkant,
venster en stempel terug laten komen,

de achterkant,
met mijn mooie naamstempel


Deze stijl is toch echt passend bij mij, 
groetjes van Daatje

10 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer een toppertje Daatje, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi weer, helemaal "af"
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daatje,
    Prachtig is je schudkaartje, nog nooit een gemaakt, maar het ziet er super uit..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwwwww schitterend mooie schudkaart heb je gemaakt Daatje, wat een mooie passende kleuren. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een mooie vintage kaart geworden Daatje, zowel de binnen als buitenkanten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook deze ziet er erg mooi uit net als de vorige groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtig schudkaartje Daatje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig! Die fietsen zijn ook zo mooi :-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende schudkaart heb je gemaakt Daatje, ik vind hem helemaal prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!