Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 23 mei 2013

vintage easelkaart

mijn vakantie is weer voorbij, 
ben alweer gaan werken,
ook ben ik weer naar het knutselclubje geweest,
dit kaartje heb ik als voorbeeld gemaakt

basis is kraftkarton,
dessinpapier van de Ac-tion,
lint en lintjes,
ponsrandje bestempeld
stempel van Marianne Design
bloempjes zelfgemaakt,
blaadjes van Crea-lies
de randjes heb ik genaaid met mijn naaimachine
alles be-inkt met Distressinkt, Walnut Stain



de voorkant 

  
de achterkant,
met labeltje van Marianne design

Ik ben er tevreden mee,
de dames van het clubje ook..

Groetjes van Daatje

14 opmerkingen:

  1. Hoi Daatje,
    Wat een mooie schuine easelcard is dit, heel erg mooi papier, leuke stempel, nog een label,,super weer.'Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een.lief kaartje heb je gemaakt! En je combinatie van kleuren met je afdrukje maakt het tot een prachtig geheel! Samen met je bloempjus...


    Gr Antoinette http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige twist-easelkaart heb je gemaakt, Martha.
    De kleuren vind ik ook super mooi.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er weer erg mooi uit Daatje, verzorgd tot in de puntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met dit kaartje mag je zeker tevreden zijn, hij is prachtig!
    Mooie kleuren en model.
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, zo'n vouwkaart.
    Als je hem anders maakt ka hij ook mooi voor een man vind ik.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi kaartje Daatje.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal schitterend weer Daatje, jammer dat je vakantie alweer om is.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi Daatje, leuk met het label zo verwerkt!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie easelkaart Daatje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie easelkaart, prachtige details en hele mooie kleuren.
    Ook je andere vintage kaart is prachtig, zo leuk hé dat sponsen met distress inkt.
    Hier schijnt nu het zonnetje, daar ga ik nog even van genieten, ik mag woensdag weer aan het werk.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Martha
    Ik heb met Annie geknutseld maandag avond en de kaart gemaakt die jullie donderdag hebben gemaakt
    hij is echt mooi geworden als er niets veranderd kom ik donderdag middag Gr Sjan
    Wat een mooi patroon dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty
    ខ្លា នាគ Online

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!