Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 27 juni 2013

voor ARIE

voor het knutselclubje een geldmapje gemaakt,
patroon heb ik HIER  gevonden,
erg leuk model
Deze kaart is voor ARIE,
die zaterdag verjaart

basis kraftkarton,
dessinpapier van Eline huis,
stempel van Joy,
knoop uit mijn moeders doos,
splitpennetjes 
touwtje,


alle randjes be-inkt met distressinkt, Vintage Photo


de binnenkant,
dessinpapier van Eline's Huis,
stempels van Marianne Design,
labelhouder met een embosfolder bewerkt,



ARIE rijdt op een DUCATI,
deze dame zal hij wel kunnen waarderen

We hebben weer een leuke knutselmiddag gehad,
Groetjes van Daatje

13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend geldmapje heb je voor Arie gemaakt Daatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super hoe je allerlei kleuren weet te combineren. Heerlijke vrolijke mannenkaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daatje,
    Dat heb je weer heel mooi gemaakt, echt mooi in deze kleuren, leuk de knoop en het touw en natuurlijk, het leuke plaatje..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Martha ik krijg het nog druk als we weer thuis zijn je hebt zo veel mooie patronen dus dan komen we de winter wel door ik bekijk je pagina regelmatig
    Groetjes en we hopen op mooier weer
    Sjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stijlvolle mannenkaart.
    En de binnenkant is zeer verrassend.
    Enne....haha, de achterkant, leuk zoals je dat gedaan hebt.
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk mapje, bedankt voor het erbij plaatsen van de link naar de tutorial. Ga ik vast een keer maken, als alle bijna af dingen klaar zijn ;-)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit geldmapje leuk gemaakt! Bedankt voor de link, ik ga hem ook een keer proberen :-)
    groetjes en een fijn weekend
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er leuk uit, Daatje. Mooi papier en leuke prenten heb je gebruikt.
    Groetjes en een fijn weekend.

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een MOOI geldmapje heb je gemaakt Martha voor Arie. Heel MOOI van kleur.
    Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Martha,

    Wat een mooi kadomapje heb je gemaakt daar zal Arie wel blij mee geweest zijn.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi modelletje, super!
    Een leuk kado om te geven.
    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een gaaf en mooi geldmapje Daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk mapje, Martha.
    En bedankt voor de link, ik heb hem opgeslagen.
    Dit is een veel leuker cadeau mapje om geld of een creditkaart te geven.
    Ook die andere kleurtjes zijn leuk.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!