Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 5 augustus 2013

tikje orientaals

een voorbeeldkaart voor het knutselclubje,
afgekeken van KARIN


basis kraftkarton,
dessinpapier van Tilda,
randje kant en vlindermal van Marianne Design,
plakpareltjes van de Ac-tion,
vlinderstempel van Inkadinkadoo,


op  het lijntjespapier kun je de wens schrijven,


het dessinpapier is een beetje orientaals getint


zijkant


de achterkant, 
mal van joykrafts
en mijn mooie naamstempel



5 opmerkingen:

  1. gaaf kaartje Daatje heel erg mooi ook de achterkant.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daatje,
    Weer heel mooi gemaakt, je had ook een prachtig voorbeeld, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend Daatje, ik vind het supermooi wat je ons laat zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat apart joh!! de vorm en mooi aangekleeed en helemaal in mijn kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,

    Alweer zo'n mooi geheel, voor- achter en binnenkant helemaal in stijl.
    Ziet er prachtig uit, mooie kleuren.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!