Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 23 november 2013

voor Jenet

gisteren was JENET, mijn oudste dochter jarig,
ik heb een sigarenbox bekleed voor haar,

met de foto's van haar kindjes erop

lief...
schattig...

zoooo lief...

het dekseltje

binnenkant van deksel

de binnenkant met het kadootje,
ik heb een zilveren ketting gekocht,
 met het teken van oneindigheid,
liefde van moeder is immer oneindig...
ik heb er nog een geurzakje in gedaan,
en nog een geurtje gekocht

De sigarenboxen heb ik van iemand gekregen,
gebruikt op het knutselclubje,
eerst geverfd met Gesso,
daarna bekleed met muziekpapier,
( afkomstig uit de R.K.kerk in ons dorp)
beinkt met vintagephoto distressinkt,
de foto's in zwartwit uitgeprint,
bewerkt met oldpaper distressinkt,
gemat en genaaid op kraftpapier,
bloemetjes zelfgemaakt,
de rest spreekt voor zich

Jenet was er erg blij mee,
krijgt een mooi plaatsje in haar huis,
ik ben nu met een volgende bezig,
keuren jullie maar weer...

Groetjes van Daatje

14 opmerkingen:

  1. super leuke geweldig mooie creatie heb je weer gemaakt
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf doosje en al die fotos maken het een blijvende home decoratie!! echt heel goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaaaaaaaaaf ziet er prachtig uit en zo mooi bekleed en bewerkt Daatje.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst gefeliciteerd met je dochter's verjaardag. Wat een super mooi doosje heb je voor haar versierd, leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,

    Alsnog gefeliciteerd met je dochter, maar wat een een geweldige doos heb je voor haar gemaakt en zulke leuke details helemaal super.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daatje,
    Wat een prachtige creatie is dit, helemaal in Vintagestijl, mooi de opgestikte foto's, leuke cadeautjes het kettinkje lijkt me prachtig, super gedaan, Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi daatje wat heb je dit mooi gemaakt er zit veel liefde in wat zal je dochter hier blij mee zijn nog van harte gefeliciteerd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie voor je dochter Daatje, hier zal ze wel blij mee geweest zijn!
    Nog gefeliciteerd met haar verjaardag (dezelfde dag als mijn dochter Naomi)
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nóg persoonlijker kan een kadootje toch niet zijn hè!!!! Wat een geweldig idee en wat zal hij lang blijven pronken....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, wat mooi om zoiets van je moeder te krijgen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je dochter en wat heb je een schitterende vintage box voor haar gemaakt!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Daatje nog gefeliciteerd met je dochter, maar wat heb je toch een geweldig mooie box gemaakt. Prachtig bekleed en opgepimt. Super!! liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Daatje, dat ziet er super uit! En zo'n lieve foto's zeg. Zal je dochter vast erg blij mee zijn geweest!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woooooow Martha.....ik zie dat ik toch wel e.e.a. gemist heb. Nog Van ♥-e Gefeliciteerd met je dochter Jenet en wat heb je die box PRACHTIG versierd.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!