Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 7 mei 2014

trouwdag bloemen...

gisteren was onze trouwdag,
Richard heeft een groot boeket rozen gekocht,

 zo prachtig.....


wij houden van rode rozen...


ook voor buiten een mand gevuld..


wat kleurrijk he...


ik heb de mand versierd met een houten hartje
en dat bordje LOVE had ik eerder al gemaakt,
komt nu goed van pas...

We hebben een heerlijke dag gehad,
lekker relaxed,
momenteel hebben we vakantie,
afgelopen maandag zijn we naar de sauna geweest
en morgen gaan we naar het racecircuit
Zolder in Belgie,
Richard gaat vrijdag zijn lijnen weer rijden
en er weer inkomen....

voor iedereen weer een fijne dag en 
groetjes van Daatje

11 opmerkingen:

  1. hoi Daatje,
    Wat heb je prachtige rozen gekregen en ook de mand voor buiten is mooi en kleurrijk..geniet nog van je vakantie..liefs Ans en nog gefeliciteerd met jullie trouwdag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daatje nog mijn felicitaties voor jullie trouwdag van gisteren.
    Zo mooi dat boeket rode rozen en de mand voor buiten is ook geweldig mooi gevuld met mooie bloemen.
    Geniet nog maar een beetje verder van alle leuke dingen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog Van Harte Gefeliciteerd met jullie 5 jarig trouwdag Martha en Richard.
    Ik hoop dat er nog heel veel gelukkige jaren bij komen.
    Je hebt prachtige rozen gekregen.
    Ook een mooie mand met fleurige bloemen.
    Nog een fijne dag verder.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Daatje! Ik wens jullie nog heel veel mooie jaren samen! Prachtige rozen heb je gekregen en ook je mand voor buiten is lekker fleurig! Leuk om er die houten spulletjes aan te hangen! Geeft het net dat beetje extra! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige rozen nog van harte gefeliciteerd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige rozen nog van harte gefeliciteerd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Daatje, ook voor je man. En je bent weer lekker door je mannetje verwent, Super!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd, fijn te horen dat jullie een mooie dag hebben gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIGE bloemen voor een PRACHTIGE dag. Nog Van ♥-e Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd. Ik weet dat ik laat ben maar lees nu je bericht pas. Het is niet minder welgemeend. Prachtige rode rozen kreeg je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Daatje,
    van harte gefeliciteerd nog met je trouwdag. 5 jaar, dat is een mijlpaal, toch? Ik ga nog mijn best doen voor een kaartje. Wel jammer dat ik door mijn vakantie helemaal niet meer gedacht heb aan het op tijd maken van ene kaartje....maar ik ga mijn best doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!