Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 26 september 2014

voor het vrouwtje van DIRKJE...

Elke dag stap ik op mijn mountainbike,
samen met SAARTJE,
we crossen  dan 
door het buitengebied van
HOOGE ZWALUWE
daar kan SAARTJE  heerlijk rennen
en ravotten...


zo ook van de week,
toen kwamen we een mevrouw
 tegen met "DIRKJE" haar  hondje, 
we raakten aan de praat,
ze vond het zo'n leuke combie,
Saartje en ik  op de mountainbike...
Ze vertelde wat over haar leven,
dat was voor mij de reden om voor haar
een kaartje te maken...


* basiskaart van kraftpapier,
* dessinpapier van Marianne Design,
* het middenpapier gemaakt met de gelliplate,
nu met distressinkt, en een stencil
* sleutelstempel van Kaisercraft,
* organzalintje met sleutelbedeltje
* zelfgmaakte bloempjes,
* sierhoekje,
* op elkaar genaaid met naaimachine


dit is de binnenkant,
de sleutelstempel terug laten komen,
want de tekst van de voorkant
is de sleutel voor het leven...

Vanmorgen heb ik de kaart bij haar afgegeven...

ik ben weer tevreden,
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Komend wekend gaan we weer naar een race,
deze keer in GIESSEN

Liefs en groetjes van Martha


10 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,
    wat lief om een kaartje te maken, dat wordt zeker gewaardeerd, erg mooi en ook de kaart van je vorige post, ziet er prachtig uit.
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief Daatje om een kaart temaken en een hele mooie kaart.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, zowel het kaartje als het gebaar van dit te maken. Dit wordt zeker gewaardeerd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat lief van jou om zo,n mooi kaartje te maken zal best gewaardeerd worden groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Martha, ik denk dat het baasje van Dirk deze zeker gaat waarderen, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'n Hele mooie kaart voor het vrouwtje van Dirkje. Die sleutelstempel is echt heel mooi en je hebt 'm weer super gecombineerd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een lief gebaar en je kaart is prachtig hartstikke mooi vintage!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend aardig van je Martha....je kaartje ziet er prachtig uit!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart ... en erg lief dat je die zomaar voor iemand maakt !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Martha,

    Wat een lieve kaart voor het vrouwtje van Dirkje dat zal zeer zeker gewaardeerd worden.

    Lieve Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!