Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 31 oktober 2014

voor Marjo

mijn kapster heeft een operatie ondergaan,
voor mij weer een reden om een kaartje te maken,
laatst zag ik op YOUTUBE een filmpje,
over hetelijmtechniek,
dit heb ik op deze kaart gebruikt..


dit is de kaart,
*basis is creme kaartkarton,
* tweede laag Colorcore kaartkarton petrolkleurig,
* dessinpapier is van Joy,
* het middenkaartje is gemaakt
met de hetelijmtechniek
* wat kant van de Action,
* tekststempel van Nicole Verkooijen,
* wat zwarte siersteentjes maken het af,

de binnenkant
met wens..


even de hetelijm techniek uitleggen,
* met de lijmpistool wat figuurtjes op
aquarelpapier maken,
* laten drogen,
* smelt met de  heattool de lijm voorzichtig,
* strooi er embospoeder overheen
* smelt dit opnieuw
* laten drogen,
* met vloeibare inkt besproeien,
* opnieuw laten drogen


 dit is het resultaat,

ik heb er verschillende kaartjes meegemaakt,
die zal ik de komende tijd laten zien...

Jullie mogen reageren,
liefs en fijne tijd van Martha!

9 opmerkingen:

  1. dat ziet er gaaf uit Martha vind het mooi en een gave kleur
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje en wat een leuke techniek bedankt voor de uitleg.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren en wat een leuk idee dat hete lijm gedoe.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe krijg je het toch steed voor elkaar Martha...om van die leuke technieken een prachtig kaartje te maken...petje af.....super knap!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    wat heb je weer een leuke nieuwe techniek gebruikt, mooi resultaat !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,
    wat een leuke techniek heb je weer uitgeprobeerd. Je bent een creatieveling hoor! Erg leuk en lief dat je voor je kapster een kaartje maakt! Dat wordt vast heel erg op prijs gesteld.
    Groetjes en een fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    Wat een leuke tecnhiek en fijn dat je even laat zien hoe het werkt..
    De kleuren zijn supermooi
    je had vast een blije kapster,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En zo is er gelukkig altijd een reden om een mooie kaart te maken, prachtig Martha en wat een leuke techniek!!

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat prachtig zeg ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!