Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 26 oktober 2014

Voor Menno

komende week is mijn schoonzoon jarig,
dus een kaartje gemaakt...


* basiskaart is van Kraft,
* tweede laag is ribbelkarton bewerkt met Gesso,
genaaid met zigzagsteek op de eerste laag,
* stukje woordenboekpapier bewerkt met distressinkt,
* honingraat van MD mal,
* washitape,
* stempel van hand 6 keer gestempeld uitgeknipt 
bewerkt met UTEE, op elkaar gelijmd,
* cirkeltje is klokstans van Spelbinders,
* felicitatiestempel van Different Colors,
* scheurmalletje van Joy,


* label zelf gesneden,
* stempel van Stampinback,
* ketting van Tim Holtz,


* achterkant,
* DP van JOY,
* bestempeld met Joy spatstempel
* wens en naamstempel maken het af

Ben benieuwd naar jullie reacties,
liefs van Martha!


8 opmerkingen:

  1. HEEL erg leuk gedaan Martha....zal je schoonzoon wel blij mee zijn!
    Mooie kleuren en leuke details heb je gebruikt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en ik vind de kleurencombinatie erg mooi.
    Fijne zondag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    Stoere kaart heb je gemaakt,
    mooie kleuren, heel veel details.
    daar is ie vast heel blij mee..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje erg leuk gemaakt Martha. Mooie kleuren ook en een toffe samenstelling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stoere label heb je gemaakt Martha met mooie kleuren

    groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,
    wat een mooie mannenkaart ! Kraft en Tim Holtz vind ik een supercombinatie ! En wat heb je een gezellig vakantieweekje achter de rug met kids en kleinkinderen, super !

    Ik heb vanaf vandaag eenmalig een challenge op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je ook meedoet met een kerstcreatie ...
    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/2014/10/challenge-60-dagen-tot-kerstmis-60-days.html
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stoere kaart Martha die gaat vast in de smaak valllen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!