Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 27 oktober 2014

Voor Ton

dit label is weer een experiment,
met verschillende technieken


 met Versamark 
een Libelle gestempeld,
 dit bewerkt met Perfect Pearls,
ook de tekst zo bewerkt,
de letters nagetrokken met een witte Sharpiepen,
alles is gemat op grijs Colorcore karton,


met een Embosfolder van Sizzix
een figuur gemaakt,
dit bewerkt met een  Versamark marker
en verschillende tinten Perfect Pearls,


de Libelle op nieuw gestempeld,
uitgeknipt en op het afdrukje gelijmd,
vleugels vrijgelaten en gebogen,
zwarte pareltjes versieren het lijfje


aluminiumtape op kaartkarton geplakt,
hier de bloempjes en minilibellen van gemaakt,
het hartje zijn knoopjes
 uit mijn moeders knopendoos,


de achterkant,
dessinpapier uit een  blok van de Action,
label zelf gesneden,
zwart en grijs zijdelint maken het af

Stiekempjes ben ik best trots op deze kaart,
want in het begin lag tie al in de prullenmand...

Jullie mogen natuurlijk weer keuren,
liefs van Martha

12 opmerkingen:

  1. wow dat ziet er super gaaf uit Margtha prachtige label.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Martha. Ton was er vast wel blij mee!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Martha dit is weer prachtig.
    Al die leuke technieken, je bent daar goed in. Ik wil wel eens een keertje bij je op de les. Je maak echt hele mooie dingen.
    Knap gedaan hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze label Martha...super leuke technieken toegepast, bedankt voor de duidelijke uitleg ervan..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha..klinkt bekend, bij mij gaat ook wel eens een kaart in de prullenmand of wordt er later weer uitgevist..
    Ik vind je label prachtige..leuke technieken gebruikt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je dit weer knap gemaakt super daar mag je best trots op zijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    wat een mooi label heb je gemaakt, en leuk dat je er zo'n goede werkbeschrijving bij hebt gezet !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, daar mag je best trots op zijn.

    Liefs, sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een beauty! Kan me voorstellen dat je er best trots op bent. Het ziet er heel kunstig uit met al die verschillende technieken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Jeeeetje wowwww wat ontzettend schitterend gemaakt, echt top ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig heb je hem gered :) het is nl. een prachtige tag geworden Martha, mooie technieken heb je toegepast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Martha,

    Wat een gave tag heb je gemaakt, de tag hieronder is ook al een beauty heb mijn ogen weer uitgekeken was even niet langs geweest bij je en dat moet ik niet meer doen want dan heb ik zoveel in te halen hahahaha.

    Lieve gr. Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!