Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 17 december 2014

beetje stout.....

Ik zag dat ik twee nieuwe volgers heb,
van harte welkom, 
KARIN en SOPHIE (uit Duitsland),
dat we elkaar maar mogen inspireren!!

Morgen is Martin, 
mijn schoonzoon,jarig,
deze labelkaart heb ik voor hem gemaakt!
Ik vind het altijd weer moeilijk 
om een toepasselijke kaart te maken
voor een man,


*basis is kraftkarton,
* dessinpapier van Joy,
* cijfers bewerkt met koper embospoeder,
* vlaggelijn zelf ontworpen,
vastgezet met splitpennetjes,
* radermal van Joy doormidden geknipt,
en bewerkt met koper embospoeder,
* stempel van Stampinback,
* papier laagjes op elkaar genaaid met naamachine


de binnenkant,
* dessinpapier bewerkt met 
stempel en koper embospoeder,
* label met tekst zelf gesneden,
* plaatje is van internet,
* stempel is van JOY,
* de sluiting is met een stukje touw
* alles be-inkt met distressinkt,

jullie mogen je mening weer geven!
Liefs van Martha!


10 opmerkingen:

  1. Stoer van buiten, sexy van binnen...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha ik denk dat je schoonzoon deze wel kan waarderen :) Mooie kaart Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    haha..leuke verrassing in de binnenkant, superleuke tag heb je gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke tag Martha, en ook gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonzoon....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij het zien van het label dacht ik hmm, een beetje stout?
    Leuk was die in iedergeval wel, maar daarna zag ik de 2de foto en ja daar zat het ondeugende plaatje.
    Kan best voor die leeftijd.
    Supermooi gemaakt.
    Het zal wel in de smaak vallen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, ik vind hem erg leuk! verwacht je niet als je de voorkant ziet. Echt een beetje ondeugend ja.
    Ik vind hem heel geslaagd! Benieuwd wat je schoonzoon zal zeggen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, en die dame aan de binnenkant mag best hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gelukt je mannenkaart! Is vast heel dankbaar ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Martha,
    ik vind hem lekker stoer en ondeugend, ben benieuwd hoe hij erop reageerde ... ik vind hem leuk !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!