Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 26 december 2014

kerst gezelligheid

hopelijk hebben jullie een fijne kerst gehad,
wij wel!!!!
Even een paar fotootjes laten zien,
die ik met jullie wil delen!


ons kerstdiner,
was heerlijk!!!


ik ben verwend door Richard,
met nieuwe kleding en sieraden...

mini kerstmannen..
XAVI en NOAH


kerstboeket gekregen van ANNE,
mijn zoon is heerlijk vandaag bij mij
wezen brunchen
( Richard moest werken)

Al met al,
fijne dagen gehad,
morgen mogen we weer werken,
er is sneeuw voorspelt
ben benieuwd!!!!

Liefs van Martha

2 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,
    leuke foto's, lekker eten, je ziet er prachtig uit in je nieuwe kleding en sieraden en het boeket van Anne,is helemaal geweldig!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat we even mee mogen genieten, dat ziet er uit als een gezellig feest en wat ben je verwend zeg! Leuke kerstmannen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!