Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 28 december 2014

laatste pagina's

mijn werkwijzerboek is vol.....
ik moet zeggen,
 het was echt leuk om te doen...



mijn twee aquarelletjes 
sieren de laatste pagina's

onlangs heb ik dit blad gekocht
hier staan nog veel meer
voorbeelden en werkwijzers in..
 wat een mooi blad is dit zeg!!!!

ik heb weer een nieuw
werkwijzerboekje gemaakt,
hier komt een nieuw thema in....
wel iets geheel anders,
maar zoals jullie weten ben ik
erg nieuwsgierig,
 naar voor mij,
nieuwe technieken.....

liefs van Martha

8 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,

    Even op je blog zitten scrollen, want ik had al enkele dingen van jou gemist.
    Handig, goedkoop en nog mooi ook zo'n stempelreiniger. Je moet maar op het idee komen. Bedankt voor de tip. Lekker gegeten zie ik en in leuk gezelschap.
    Mooi kaartje en je techniekboekje ziet er prachtig uit. Jammer dat het zo vlug vol is, misschien nog eentje opnieuw opstarten?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige afsluiter van je waardevolle boekje Martha! Ben erruug benieuwd naar je volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 2 prachtige aquarellen Martha, je hebt een mooi boek gemaakt, ben benieuwd wat je ons volgend jaar weer laat zien,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch een crea Bea, wel heel leuk hoor al die nieuwe technieken leren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gedaan Martha.
    Ja de art specially is een heel mooi blad mijn schoonzus pakt die altijd en heeft ze allemaal

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een beauty boekje Martha prachtig zijn deze 2 aquarellen zijn schitterend...
    Ook ik ben benieuwd naar wat je in het nieuwe jaar weer gaat maken.....veel succes ermee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je boekje is echt de moeite waard en dat andere boek ook ben benieuwd wat je er uit gaat maken ben ook al bezig geweest maar als je alles wilt maken heb je heel veel nodig en ik hebnog lang niet zo veel succes.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,
    wat super zeg, dat je boekje vol is. Altijd leuk bij je te kijken naar wat je nu weer hebt uitgeprobeerd...Knap vind ik dat. Ik heb er vaak de rust niet voor. Is een voornemen voor het neiuwe jaar: andere technieken proberen.
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!