Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 31 december 2014

Mijn wens

Voor het NIEUWE JAAR wens ik jullie,
TIJD 
 om van de kleine dingen te
  GENIETEN,

RUST
 om stil te staan bij
MOOIE MOMENTEN,

STERKTE
om tegenslagen te
OVERWINNEN,

VRIENDSCHAP
 om je
HART
te
VERWARMEN,

HUMOR
om wat somber is te
  KLEUREN,

een GLIMLACH 
om elke dag mee te BEGINNEN,

een  heel GELUKKIG 


TOEGEWENST!!!!
Voor iedereen in Blogland!
van
RICHARD & MARTHA
 en
SAARTJE

7 opmerkingen:

  1. dat heb je heel mooi gezegd met mooie woorden voor jou ook hetzelfde .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een fijne jaarwisseling Martha en mooie gezegdes en die tellen natuurlijk ook voor jullie.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige wens Martha, ik wens jou ook het allerbeste toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    wat een prachtige wens..heel lief !
    wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou de aller aller beste wensen voor 2015!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha
    Ook voor jullie een heel voorspoedig, gezond en vooral een creatief 2015
    ook jij bedankt voor je leuke wens


    groetjes en nog een gezellige nieuwjaarsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor deze leukje wens.
    Ook voor jou en je gezin wens ik een heel goed en geweldig 2015.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!