Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 9 december 2014

voor SARAH

afgelopen vrijdag was 
SARAH jarig,
ik heb een reuze-labelkaart voor haar gemaakt,
netjes op het dressoir neergezet,
en wat denk je
vergeten te posten....
ik denk dat Sarah de kaart nu wel heeft ontvangen,
dus laat ik em zien aan jullie


* basis is chipboard,
gesneden in de vorm van een label,
geverfd met Gesso,
* tweede laag is kraftkarton,
* derde laag dessinpapier van de Action,
* met een cirkelstans een gat gestanst,
* eromheen stans van Joy,
* tekst stempel van ??
* houten vlindertjes,
  

* aan de onderkant het dessinpapier
in het midden gescheurd en opzij gevouwen,
* decogaas gelijmd
* daar een strik van dessinpapier 
met zelfgemaakte bloempjes en touw opgemaakt,


*de achterkant met wenslabel,
* kant met touwtje en houten kraaltjes
aan de bovenkant


de achterkant van het wenslabeltje,
het kraftkarton ge-embost
en be-inkt met distressinkt
het cirkeltje is uit de voorkant gesneden,

ik kijk uit naar jullie reacties,
oja....
weten jullie wat blogger mankeert?
Kom op de blogs en op mijn eigen blog 
bij de reacties dat rare robotding tegen
in mijn instelling heb ik dat niet aangevinkt,
hebben jullie hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!!!

Liefs van Martha



7 opmerkingen:

  1. Super mooie tag Martha, leuk al die kleine plaatjes, doet me een beetje aan pip denken maar dan anders :) Ik zag ook al bij idereen de woordverificatie aanstaan, dacht zelf dat ik iets gemist had?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    wat een leuke tag, mooie papiertjes, heel veel leuke embellishments, prachtig !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige label zo mooi van kleur echt super.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    wat heb je een geweldige kaart voor Sarah gemaakt. Ik weet wel zeker dat ze dit heel mooi vindt! Het is zo kleurig en fleurig!
    Ik schreef het ook al op mijn blog, van die robot. Het schijnt dat Blogger dat gedaan heeft en dat je et niet ongedaan kan maken? Bij jou staat hij ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Martha en inderdaad bij jou staat het ook aan.
    Misschien is dit onmdat er zov eel spam via de blog komt. Ik krijg het regelmatig via mijn e-mailadres maar niet op de blog, daarom hebben ze dit waarschijnlijk gedaan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!