Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 7 december 2014

Werkwijzerboek

daar ben ik weer...
zoals ik onlangs al vertelde,
was ik een werkwijzerboek aan het maken,
ingebonden met de BIND-IT ALL van ZUTTER
die is nu klaar en heb ik er al wat in geplaatst,


van karton heb ik 2 kaften gemaakt,
bekleedt met bruin kaftpapier,


dit is de werkwijzer geworden,
het dessinpapier is van Action,


de eerste pagina's,
met uitleg over BISTER,


de bekende kaart met werkwijze,
langs de randen heb ik wat "gedoedeld",


op deze pagina's uitleg over
COLORIT pigmentpoeder

Echt handig om zo'n boekje te hebben,
kun je altijd nakijken hoe het ook al weer ging...
en niet te vergeten,
hoe leuk het is om zo'n boekje te maken!

Kijk naar jullie reacties uit!
Liefs van Martha

6 opmerkingen:

  1. Sjonge, dat is inderdaad leuk Martha! Wel en heel werkje, maar ook mooi om weer even te spieken, hoe je iets ook alweer hebt gedaan. Kan me helemaal indenken dat het leuk is om dit te maken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uite Martha! Tof om op terug te slaan als dat nodig blijkt. Hoewel, jij komt altijd met zo'n leuke, nieuwe techniek op de proppen. Begin maar alvast om het volgende boekje klaar te maken. Zodat je enkel de uitleg en een voorbeeld van weer een leuke, nieuwe techniek erin moet plakken haha :) Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk zo'n boekje Martha....en natuurlijk heel gemakkelijk als je iets moet gaan maken .....van....hoe was dat ook weer.....
    super leuk idee!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er goed uit en zo vergeet je niets, handig Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    het wordt zo inderdaad een mooi naslagwerk, wel veel werk om te maken, maar handig, als je denkt, hoe deed ik dat ook al weer..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!