Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 16 februari 2015

voor BONNY

er zijn een aantal veranderingen op mijn werk gaande,
mijn teammanager vertrekt,
we krijgen nu een locatiemanager,
van zelf-organiserend gaan we
over naar zelfsturend,
inhoudelijk betekend dit dat
we meer zelfstandig moeten gaan doen,
zo ook rooster maken,
Bonny deed dit voorheen,
maar nu gaat Lotte het doen.
Vandaar mijn kaartje..


* basiskaart is roomwit linnenpapier,
* tweede laag zwart linnenpapier,
* dessinpapier van Authentique
* bloemen ingekleurd met Spectrum Noir stiften,
* achtergrond gesponst met distressinkt,
* woord gestempeld met Versamark
bewerkt met zwart glitter EP


binnenkant met tekst


close-up

jullie mogen weer keuren,
liefs van Marthe
geniet van het mooie weer!

12 opmerkingen:

  1. Wunderschöne gelbe Blumen, Martha, das sieht sehr fein aus.

    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je Martha om zo'n mooi bedankkaartje te maken......heel erg leuk gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    een prachtige kaart, heel mooi ingekleurd, mooi afgewerkt (ook aan de binnenkant)
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt zeg.
    Dit heb je zelf ingekleurd neem ik aan?
    Super mooie bloemen zijn het geworden.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh.....hi hi, ik lees het al.
    Ik ben zo intensief naar de foto's aan het kijken dat ik gewoon vergeet de bijbehorende tekst te lezen.
    Mooierdanmooi vind ik hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    wat jij beschrijft , zo gaat het nu bij ons ook. Samen met een collega mak ik de roosters en de planningen. Een bak werk, maar ik vind het heel leuk, dus dat scheelt een heleboel. Maar wat is het dan leuk en waardevol om zo'n kaart te krijgen als waardering! Dat zal haar goed doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje voor je vertrekkende leidinggevende Martha...dat zal ze zeker erg waarderen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige bloemen kaart!! Wat een super mooie kleuren! Top Marthe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief gebaar en wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Martha,
    wat lief dat je dit kaartje voor haar gemaakt hebt .. supermooi geworden, de bloem is prachtig !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!