Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 22 juni 2015

terug...

van weg geweest...
wij zijn een klein weekje op vakantie 
geweest in EXLOO....
morgen zal ik daar meer over vertellen...

ik heb mijn tekenspullen meegenomen
en  me goed vermaakt...


deze bloem heb ik getekend met 
Inktense potloden van Derwent
en bewerkt met water,
op gewoon papier...


ik had ook mijn spectrum aquas meegenomen,
met mijn waterpenseel..


dit is het resultaat geworden

Verder heb ik heerlijk zitten lezen
en haken en natuurlijk veel gefietst...

jullie mogen weer keuren,
nu mag ik weer gaan werken,
tot morgen,
 liefs en groetjes van Martha

14 opmerkingen:

  1. Wat een beauty's allebei. Heerlijk hè als je even uit de alledaagse "sleur" bent. Ondanks het slechte weer vandaag blijven wij toch maar op de camping en ik ben ook lekker aant klungelen met verf en gesso enz. Vind het nog steeds niet makkelijk hoor die gelli plate
    Groetjes Marja en werk ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je toch prachtige creaties Martha....ook deze zijn weer schitterend!
    Fijn dat je er een weekje tussenuit was....heerlijk is dat toch?
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Dat heb je echt schitterend gekleurd, ik doe het je niet na hoor ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. (Goed)gekeurd...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige intense kleuren Martha, heel mooi geheel! Fijn dat je zo'n geslaagde vakantie hebt gehad, ben benieuwd naar het verslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat klinkt echt als een "break" Martha. Je bent heerlijk creatief bezig geweest en wat een mooi resultaat. Dat doe ik je niet na hoor...helemaal goed door de keuring...hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    in Exloo was het volgens mij ook geen mooi weer, maar gelukkig heb je je wel kunnen vermaken, mooie tekeningen heb je gemaakt, ik vooral de eerste prachtig..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje Martha...wat schitterend ingekleurd.... een beauty van een viooltje....en fijn dat jullie er weer een paar daagjes tussenuit geweest zijn....accuutje weer opgeladen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Daatje, heel mooi getekend en gekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig resultaat van een productieve vakantie Martha! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat heb je deze bloemen mooi gestempeld en ingekleurd , super mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Martha,
    Wat kun je toch geweldig mooi tekenen en kleuren.
    Je weekje klinkt heerlijk zeg. Lekker als je ontspannen dingen kunt doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie bloem heb je getekend mooie kleuren

    Groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!