Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 26 juli 2015

bister& colorit techniek 1

van de Dylusions paint,
ben ik overgestapt naar
 BISTER  & COLORIT,
ook een kleurrijk medium...
deze kaart heb ik gemaakt...


op aquarelpapier
met al de kleurtjes,
 die ik heb, gestrooid...
voorzichtig vanuit de hoogte,
wat water eroverheen gemist,
dit laten drogen....


deze bloem heb ik gemaakt
 van japans vloeipapier
het hartje is een ornamentje van de action,
waar ik een bling bling steentje in heb gelijmd
de tekststempel is van ?
de roze lintjes komen uit een nieuw t-shirtje,
alles gemat op zwart linnenkarton,
de basis van de kaart is
cremelinnenkarton...

ik ben erg tevreden met het resultaat,
nu mogen jullie je mening weer geven...

Liefs en groetjes van Martha


13 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer creatief en actief geweest Martha....een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    De Bloem is schitterend!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart, en bloem ook een mooie achtergrond vind het alleen een beetje donker maar dat ligt aan mij Martha.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunstig die achtergrond en de bloem is ook heel mooi.
    Groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Martha,
    hele mooie achtergrond en de bloem is super, leuk met het ornamentje.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer heel knap gemaakt Martha!
    De bloem vind ik ook schitterend.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Martha, bister ken ik wel maar van colorit heb ik nog nooit gehoord...De bloem is een klein kunstwerkje op zich...móói..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Martha en wat een gave bloem zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi effect geeft dit Martha.
    Heel kleurrijk.
    Dit heb je weer schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan Martha. Leuk dat je de kleding lintjes ook bewaard. Doe ik ook. Zijn ook altijd makkelijk om een charm aan te hangen, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel crea gedaan deze kaart. Ik kwam hem toevallig tegen en heb me gelijk maar op je blog aangemeld. Je bent ook bij mij van harte welkom. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige bister kaart , super mooie kleuren combi en weer prachtig afgewerkt!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!