Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 27 juli 2015

Bister & Colorit techniek 2 resist

vandaag laat ik techniek 2 zien,
van de pigmentkorreltjes..


op aquarelpapier wat
 "GOOSEBUMPS" gedaan,
goed laten drogen,
daarna weer wat korreltjes pigment
gestrooid,
daaroverheen wat water gesproeid,
de "GOOSEBUMPS"nemen geen kleur aan
dit is dus een resist techniek


deze kaart heb ik gemaakt,
eerst gestempeld met de kringen,
lijntjes bewerkt met witte sharpie-pen,
de vogeltjes gestempeld en uitgeknipt,
bewerkt met VERSAMARK inkt en zwarte E.P.
verhoogd opgeplakt,
tekststempel is van Marianne Design,
gemat op zwart lineenkarton,
daarna gemat op paars linnenkarton,
de basiskaart is creme linnenkarton...


de binnenkant met tekstvlak

opnieuw ben ik tevreden met het resultaat...
en jullie mogen ook weer reageren...

Liefs en groetjes van Martha

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Martha,
    mooie ondergrond en de stempels en vogels zijn prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Martha ik vind het altijd zo leuk om te zien.
    Ook deze techniek geeft weer een schitterend resultaat.
    De gestempelde kringen staan er erg leuk bij.
    Ik dacht dat het uitgestanste vogeltjes waren, maar jij maakt er echt wel je werk van.
    Heel mooi gedaan.
    Weer een echt kunstwerk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke techniek Martha, mooie kaart en bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    wat een prachtige techniek. Het effect is super.
    Goosebumps zijn ook korreltjes die geen kleur aannemen? Net als bister?
    Zo mooi met die ringen erop!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze vind ik helemaal geweldig met die prachtige contrasten. Kanp gedaan Martha !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtigggggggggg Martha en ook gave kleuren, super.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer knap gedaan Martha....het ziet er heel professioneel uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!