Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 30 juli 2015

Bister & Colorit techniek 4 blazen

vandaag laat ik jullie een kaart 
met blaastechniek zien...
Dit is de kaart...


basiskaart is roomkleurig linnenkarton,
op aquarelkarton gewerkt,
gemat op zwart kaartkarton...


dit gereedschap heb ik gebruikt

* eerst wat plasjes water aangebracht
 aan de rand van het aquarelpapier,
* voorzichtig wat pigmentkorreltjes in elk
plasje gestrooid, diverse kleurtjes,
* met het blaasgereedschap,
schuin in de pigmentplasjes geblazen
( je zou het ook met een rietje kunnen doen,
maar dan krijg je niet van die dunne lijntjes)
* goed laten drogen,
* diverse stempels geplaatst
* de randen bewerkt met Distressinkt


de binnenkant
met plaats voor tekst...

ook deze techniek was weer super om te doen!
Op naar techniek 5!

Graag zie ik jullie mening!
Liefs en groetjes van Martha

15 opmerkingen:

  1. Hallo Martha ik wil je heel erg bedanken voor de mooie kaart dat ik heb gekregen vandaag, dank je wel.
    de kaart hangt al mooi tepronken aan de deur. ik plaats de kaarten zondag.
    en ben blij dat je de kaart mooi vind die ik gestuurd heb,

    Deze kaart is ook weer zomooi en prachtig van kleur.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha. Heel leuk deze kaart en wat leuk met deze techniek. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooow martha wat ben jij lekker creatief bezig geweest...een super leuke kaart heb je gemaakt met weer een gave techniek....
    maar ik meer schitterende creaties gemist zie ik....vakantietijd hé dat schiet het bloggen erbij in..
    Het zijn echte TOPPERTJES stuk voor stuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heb je ook weer leuk gedaan. Het is iets dat ik ook nog eens wil proberen.
    Fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Martha, gave techniek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke techniek om met Bister te doen Martha (ik deed dit wel eens met ecoline en een rietje ;)) Echt een gave kaart weer. Ik heb de technieken die ik gemist heb ook nog even bekeken, leuk dat je dat allemaal zo uitprobeert en laat zien. Mooie kaarten stuk voor stuk...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat is mooi Martha.
    Deze techn iek geeft een heel mooi effect.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaartje is prachtig met al die vlindertjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi kaartje ik vind het zo knap van je groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke techniek hoe kom aan zon blaas dingetje.

    Groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke techniek hoe kom aan zon blaas dingetje.

    Groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi Marlies,
      dit is een "spritzertool"van Tim Holtz,
      ik heb em ooit bij een knutselwinkel gekocht,
      liefs van Martha

      Verwijderen
  13. Alweer zo leuk Martha! JE brengt op allerlei ideeën. Nu de uitvoering nog.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!