Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 7 juli 2015

Dylusions paint in actie.....

afgelopen dagen erg rustig aan gedaan...
heb erg veel last van de warmte gehad,
(zal vast niet de enige zijn geweest...)
migraine gehad,
 maar goed we zijn er weer...

Op nieuw heerlijk bezig geweest
met de nieuwe aanwinst....


eerst wat blokstrepen gezet
..


toen met verschillende kleurtjes
en stencils verf aangebracht,
veertjes stencil geplaatst...


met zwarte verf gesponst...


deze kaart heb ik ervan gemaakt,
de groene mat en de tekst
 is  met de verf gesponst,
alles gemat op zwarte linnenkarton...


de binnenkant...

Zoooooo leuk om te doen!!!!!

Even mijn excuses voor de slechte belichting
van de eerste foto's,
komt doordat het hele huisje verduisterd 
was voor de zon en ik de lamp
er bij nodig had...

Ik ben tevreden,
jullie ook?!

liefs en groetjes van Martha


10 opmerkingen:

  1. Gaaf gemaakt Martha!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, ik ben heel tevreden hoor👍👍mooi gedaan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ziet er gaaf uit Martha ik dacht eerst het is niets maar je moet het altijd af zien, super weer gedaan.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hel erg tevreden....prachtig Martha!
    Wat jammer dat je zo'n hoofdpijn had met het warme weer....maar de komende dagen wordt het wat frisser geloof ik.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Martha,
    ja vreselijk die warmte, ik kan er ook slecht tegen, gelukkig is het nu wat minder..
    Je hebt weer echt getoverd met de verf, super gedaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn weer mooie kaartjes geworden met deze leuke techniek.
    Prachtig gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer tevreden Martha! Het resultaat is echt super! Lijkt wel een beetje op vroeger met de wasco krijtjes toveren! Alleen, dat van jou ziet er natuurlijk wel een stuk "echter" uit. Een ECHTE Martha! Mag je weer fier op zijn! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Jeetje wat mooi zeg en wat leuk dat je laat zien
    hoe je dat nou doet, erg gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha, vandaar dat je niet langs geweest was. vervelend , migraine. Dan ben je echt even uitgeschakeld.
    Je kaart is weer heel gaaf. Mooi dat je even beschrijft hoe je het doet. Dat maakt het dan weer duidelijk voor me. Ben zelf best slecht in verschillende technieken en vind het daarom des te leuker om te zien en te lezen hoe anderen dat doen. Dus dank je!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk dit kaartje martha...wat ben je weer heerlijk in de weer geweest met die inkt....met een prachtig resultaat ....en heel vervelend dat je last heb gehaad van Migraine...Ook ik kan echt niet tegen warmte...Pfffft.... nu is het beter zo...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!