Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 19 juli 2015

fijne vakantie

mijn dochter Jenet is afgelopen vrijdag
 met haar gezin op vakantie gegaan,
reden voor een kaart met wat vakantiecentjes..


kaart gemaakt met Dylusions paint...


eerst met een stencil en wat kleurtjes
een achtergrond gemaakt...


een vlindersjabloon gemaakt


om de sjabloon heen met zwarte verf gesponst,
de lijntjes ge-accentueerd met een zwarte fineliner,
daarna  met een witte sharpie pen,
met een stencil en witte verf wat detail aangebracht,
siersteentjes maken het af,
alles gemat op een met gele verf gesponste mat
de basiskaart is wit linnenkarton...


dit is de binnenkant,
ook met stencils bewerkt
de randjes geponst met een martha stewartpons

jullie mogen weer keuren,
liefs en groetjes van Martha

11 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje heb je voor je dochter gemaakt ...erg leuk gedaan en ze zullen het zeker erg waarderen met dat beetje extra's
    Ook je foto's eronder zijn erg leuk dat is weer echt genieten geweest zo met de kleinkids...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig geweest Martha.
    Met kleurtjes gespeeld en het geeft weer een prachtig resultaat.
    Hele mooie kaart. Erg leuk voor je dochter.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat lief van je Martha....zoiets is altijd welkom! En dan verpakt in een prachtige kaart is helemaal super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! Heb ik ook eens gedaan, vorig jaar en opgestuurd. Keken ze toch niet in de brievenbus voor ze weggingen! Nou ja, toen hadden ze nog een verrassing toen ze terugkwamen. Maar jij hebt het denk ik gewoon gegeven denk ik? Mooi die vlinder met het webmotief!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vlinder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat heb je dit van begin tot eind weer creatief gemaakt Martha. Práchtig...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Martha,
    mooie achtergrond en vlinder,
    wat lief om een vakantie centje mee te geven,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf Martha! Prachtige vlinder en mooie binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha,
    ik ben al ff niet aan mijn blogrondje toegekomen en zie dat je weer veel hebt gemaakt en meegemaakt :-) Leuk zo'n dagje met de kleinkinderen en wat lief je vakantiekaartje (met extra zakcentje) Prachtige motor gekocht zie ik !
    Heel leuk allemaal,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!