Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 24 juli 2015

gelliplate + dylusions paint

op de gelliplate doet de verf het goed,
beetje aan het uitzoeken geweest hoe het werkt...
met dit als resultaat...


met zwarte verf op de gelliplate...


plaats een stencil..


kaartkarton erop
en printen maar...

dit is de tweede print op een andere gelliplate achtergrond
ik vind de tweede print vaak mooier dan eerste...


deze prints heb ik gemaakt
weer genoeg voorraad...

keuren jullie maar weer!
Liefs en groetjes van Martha

6 opmerkingen:

  1. wat een gave blaadjes stencil die vind ik heel mooi ja en weer gave printjes Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En Martha jij blijft maar leuke dingen uitproberen.
    Ze zien er gaaf uit.
    Een mooi voorraadje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi printjes, ben benieuwd wat je er verder mee gaat doen Martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De prints zijn geslaagd hoor!
    ben benieuwd wat je er mee gaat doen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je laat zien aan ons hoe jij deze prachtige print maakt! de andere vind ik ook super mooi!! Een dikke 10 voor jou Martha!

    Een gezellig weekend en
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor het delen. Vooral die streepjes vind ik erg mooi. Ik ga straks ook weer bezig, we zitten in de voortent de storm te bezweren hier niet langs te komen :-). Dan kan ik net zo goed iets gaan doen, toch?
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!