Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 13 juli 2015

jij bent jarig.....

nog een kaartje met
 DYLUSIONS PAINT,


de rondjes heb ik gemaakt met mijn 
"tool" eigenlijk om schoon te maken,
daarover een stencil gelegd en met zwart bewerkt,
zo is dit achtergrondje ontstaan...


gebruikt om deze kaart mee te maken,
de vorm gemaakt met een CREALIES mal,
ook  het roze kaartkarton daarmee uitgestanst,
gemat op zwart linnenkarton,
vlinder is van CHEERYL LINN,
tekststempels van STAMPINBACK,


In deze reeks is dit de laatste kaart 
gemaakt met DYLUSIONS PAINT,

Nu ik de verf heb getest wil ik er mee gaan werken 
in mijn "boeken"
Dat zien jullie binnenkort!

Voor nu mogen jullie weer keuren!
Liefs en groetjes van Martha

10 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk met al die kleurtjes, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er stoer uit met het zwart en de knallende kleuren.
    Weer mooi gemaakt Martha!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit leuk gedaan. Je geeft me weer een idee, ik heb ook zo'n stencil, ga ook eens experimenteren.
    Fijne dag, wij zitten nog te luieren in de caravan maar straks eerst maar eens afwassen en dan aan de knutsel.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker stoer Martha....wat mooi gedaan!
    Je hebt het wel te pakken he...leuk hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook prachtig Martha,
    mooie kleurtjes, leuke stans heb je gebruikt, dat hardroze is er super bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart spat van het scherm Martha, gaaf in die vrolijke kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Martha...hele mooie combinatie van die felle kleurtjes en het zwart....KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou deze verf heeft de testfase goed doorstaan :) wat een mooie vrolijke kaart Martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met prachtige kleuren en een mooie techniek, top gedaan. Ook een mooie motor overigens, het is nu de tijd om heerlijke ritten te maken en morgen klaart het weer alweer op!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!