Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 2 juli 2015

mijn jubileum

gisteren werden kort achter elkaar
2 boeketten bloemen bezorgd,
voor mij,
ik was 12½ jaar in dienst


deze gekregen van de werkgever


met felicitatie


deze van mijn kinderen


met wens en felicitatie

lief he!!!
Ik heb gisteravond gewerkt en de bewoners en collega's
getrakteerd op


echte slagroomsoesjes

op 10 september aanstaande,
 ga ik het vieren met bewoners en collega's
gezellig met een koud buffet 

Liefs en groetjes van Martha

9 opmerkingen:

  1. Wat geweldig Martha....12.5 jaar in dienst...dat is een hele tijd!
    Van harte gefeliciteerd en wat heb je mooie bloemen gekregen.....geniet ervan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om zo verwend te worden met 2 prachtige boeketten en felicitaties..die lekkere soesjes gingen er wel in..
    en nog een feestje in het vooruit zicht..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Heel erg leuk zeg dat daar nog wat aan gedaan wordt,
    geweldig gezellig en je voelt je ook gewaardeerd.
    Gefeliciteerd hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en wat lief dat er zo aan je gedacht wordt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk Martha.
    Ook van mij uit mijn felicitaties. 12,5 jaar in dienst is al een mooie tijd.
    Wat ben je verwend met die 2 mooie boeketten. Hopelijk kan je er met deze hitte wat van genieten.
    Geniet alvast nog van jou dagje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte Gefeliciteerd Martha en prachtige boeketten.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat het zo gewaardeerd wordt door je baas met je 12½ jarige dienstverband...prachtige boeketjes heb je gekregen...en ook die soesjes zien er super lekker uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herzlichen Glückwunsch und eine schöne Feier alle zusammen.

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi dat je 'n bloemetje kreeg van je werkgever Martha! Tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend dat 12.5 jaar dienst zo geapprecieerd wordt! Ook tof dat je kinderen er aan dachten.
    Maak er een tof feestje van 10 september! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!