Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 12 juli 2015

race in zolder

afgelopen donderdag en vrijdag
weer naar Belgie geweest,
vrijdag moest Richard weer rijden...


Circuit Zolder



met de APRILLIA,
onder nummer 12


 even 1...2...3... aanduwen
en wegwezen naar het circuit

HIER 
ben ik wezen fietsen...


natuurgebied WIJERS
op de BOLDERBERG en GALGENBERG
ik had me vergist in de hoogte van beide bergen,
de afdaling was me net te steil,
de afdaling heb ik al lopende gedaan...


natuurlijk had ik mijn trouwe
"navigator"weer bij...


op de BOLDERBERG
staat dit kapelletje ook wel kluis genoemd


op dit moment woont er een "kluizenaar"


ik ben niet binnen geweest,
want SAARTJE moest buiten blijven...


dit is een pelgrims kruis 
zie onderstaand bordje met toelichting


mooie gedachte nietwaar?


dat moet toch even worden onderzocht...


en verder gaat onze tocht....
deze afdaling is niet zo steil,
maar wel erg mul door het zand...


wat een plaatje he!!!!!


door het bos...


na afloop is het goed rusten,
vindt SAARTJE...

Het was een leuke dag,
Richard heeft goed gereden,
en Saar en ik hebben genoten van 
de omgeving
HEUSDEN ZOLDER

Liefs en groetjes van Martha

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verslag en wat super dat jullie je apart en toch ook een beetje samen vermaken. Hoewel jij natuurlijk geweldig gezelschap hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Richard aan 't crossen en jij met Saartje de omgeving verkennen, zo heb je toch samen gezellige dagen, mooie foto's heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn het weer super leuke plaatjes Martha.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh gave motor hoor! Ennn? Gewonnen? Hihihi. En wat een schitterende fietstocht heb ik samen met jou en Saar gemaakt! Wat is het mooi daar.
    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf weekendje hebben jullie weer gehad Martha....het leuke met het aangename combineren.....dan is iedereen weer tevreden.....Prachtig foto's hoor...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!